Uzinadepetice's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am revenit! Octombrie 29, 2012

Filed under: Uncategorized — Loli @ 7:56 pm

A trecut atat de multa vreme de cand nu am mai postat pe blog, incat nici nu stiu cum sa incep. Cert este ca nu am incetat sa coasem, dar tot ce am facut in ultimele luni se regaseste aici. Seduse de dinamica Facebook-ului, ne-am desfasurat activitatea virtuala exclusiv pe platforma in cauza.

Ne-am gandit ca este timpul sa actualizam, insa, si blogul, asa ca urmatoarele posturi nu vor fi altceva decat un update de proportii.

Ne propunem ca, dupa ce vom ajunge la zi, sa postam in timp real fotografii cu creatiile noastre. Pana atunci, insa, urmariti articolele care urmeaza, pentru a afla ce a mai mesterit Uzina. Pentru comenzi, la fel ca intotdeauna, va rugam sa ne trimiteti mail la uzinadepetice@gmail.com.

Sa auzim de bine!

 

 

Lasă un răspuns

