Uzinadepetice's Blog

Just another WordPress.com weblog

yo-yo Aprilie 4, 2011

Filed under: jucarii — MOli @ 6:14 pm
Tags: , ,

Nu e chiar un yo-yo, ar spune rautaciosii, dar nu am alt nume. Aveam asa ceva cand eram mica si, odata ce mi-am adus aminte, nu m-am linistit pana cand nu am facut unul.

Un yo-yo din petice.

Este singurul, momentan si este jucaria mea, cu care o sa-i scot din minti pe cei din preajma. Daca aveti pe cineva drag, dar nevricos, scrieti-ne un mail la uzinadepetice@gmail.com si peticim la repezeala un yo-yo… :d.

Efect garantat!

Pret: 10 lei.

 

Lasă un răspuns

