Uzinadepetice's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bufnita muzicanta Martie 16, 2011

Acum cateva zile am primit o cerere de la cateva prietene care vroiau sa isi surprinda colegul de birou cu un cadou de ziua lui.Am aflat despre coleg ca asculta muzica faina si mai stie si sa manuiasca corespunzator chitara din dotare.

Asadar am luat niste lavanda , mi-am pus ceva muzica oldies si am preparat o bufnita cu levantica anti-stres pentru colegu’ cu pricina.Ma bucur ca i-a placut surpriza si multumesc foarte mult pentru fotografiile trimise.

 

Lasă un răspuns

