Uzinadepetice's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pisicuta, pis, pis, pis! Ianuarie 11, 2011

Filed under: Saculeti cu levantica — MOli @ 10:19 am

 

In uzina s-au aciuat o droaie de pisici, care pe unde a putut. Totul a inceput acum cateva zile, la vremea amurgului, cand clinchetul unui clopotel m-a luat prin surprindere. Mirarea mea a fost cu atat mai mare cu cat, nonsalant si insolit, o pisica inflorata se plimba lenes pe crengile copacului din fata casei, la multi metri deasupra pamantului. Nu puteam, fireste, ramane indiferenta, asa ca i-am deschis usa gratioasei feline si am poftit-o in casa, la caldura. Popasul a fost, insa, unul scurt, nerecunoscatoarea plecand mai departe, dupa putin timp, ca sa induioseze o alta domnita cu frumusetea ei.

Povestea continua, insa. Nu a trecut mult si la ceasul cand ziua atipea, obosita, am gasit-o pe Piscot in compania unei alte pisici. „Ah, biata pisica, a imbulinat-o!”, mi-am zis, cunoscute fiindu-mi egoismul si mizantropia lui Piscot, care s-a purtat, insa, exemplar. Pare chiar ca Bulina ii este aproape simpatic, atat cat poate Piscot sa considere simpatic pe altcineva in afara de propria-i persoana.

Neamul pisicesc pare sa aprecieze ospitalitatea celor de Uzina, pentru ca noi musafiri s-au infiintat ieri. Mici idile par sa se infiripe la adapostul discret al semineului, intre Fifi, micuta aristocrata si Pandele, nonconformistul cu ochi galesi si vorbe dulci.

Mai sunt si altii, dar despre acestia va voi povesti maine. Cine vrea sa adopte o pisica, este rugat sa dea de stire, pe mail, la adresa uzinadepetice@gmail.com. Toate pisicile sunt deparazitate , vaccinate si parfumate intens cu levantica. Taxa de transport este de 35 de lei.

Miaau!

 

One Response to “Pisicuta, pis, pis, pis!”

  1. dan Says:

    Salut, imi plac foarte mult pisicile voastre si stiu sigur o fara care ar lesina de bucurie sa aiba si ea cateva.
    De aia va ziceam intr un mail ca vreau si eu 3 pisici cam ca alea din poze, cu niste cozi cat mai imbarligate, ca ale pisicii negre cu buline albe. La mail ul ala n a raspuns nimeni, probabil din cauza programului de lucru prelungit…
    Va rog, dati mi un mail inapoi, ca vreau sa imi spuneti cat costa si cum facem sa ajunga pisicile la noi.
    Multumesc.


Lasă un răspuns

