Uzinadepetice's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cred ca vine toamna… Septembrie 2, 2010

Filed under: Brose facute cu sudoare — Loli @ 3:44 pm
Tags: ,

Am iesit putin in parc cu brosele mele si mi-au zis ca data viitoare sa nu uit umbrela…offf toamna…

Această prezentare necesită JavaScript.

 

9 Responses to “Cred ca vine toamna…”

  1. paispe Says:

    si pantofii? pantofii? de unde sunt pantofii?🙂

  2. Loli Says:

    comanzi brose si ne mai gandim daca divulgam secretul:)

  3. Loli Says:

    si oricum, te risti sa te omoram dupa ce iti spunem secretul?🙂

  4. paispe Says:

    Daca ma inveti si cum sa le asortez, cumpar!
    Vestimentatia nu este punctul meu forte🙂

  5. Cristina Says:

    soro, ce e cu pantuhii de clown tomnatic? aveam si eu unii asemanatori, prin generala, din nemtia, da erau maro. doamne ce imi mai placeau….si tare am mai plans dupa ei cand mi-a crescut picioru. auzi…da brose de picior nu faci? ii poti agata la siret or smth… si cu ocazia asta apar si VIP-urile de pantofi verzi in poza.🙂 era doar o sugestie.


Lasă un răspuns

