Uzinadepetice's Blog

Just another WordPress.com weblog

Brose „Ciel d’été” Iulie 8, 2010

Filed under: Brose facute cu sudoare — Loli @ 9:41 am
Tags: , ,

nume:cer tulbure, prenume:tul,organza,margele, diametru 12cm,pret 18 lei

nume:cer de vama; prenume:tul,organza,fetru cu margele,diametru 12cm,pret 18 lei

nume:cer de toamna:prenume:tul,organza,nasture negru in mijloc,diametru 12cm, pret 18lei

 

One Response to “Brose „Ciel d’été””

  1. alina Says:

    salutari!
    va scriu in urma discutiei pe care am avut-o la Vama Veche, sambata trecuta.
    rugamintea mea ar fi sa ma ajutati cu 2 brose pentru pantofii din pozele atasate
    acestui e-mail.

    sambata din weekendul ce urmeaza, voi imbraca o rochie gri (mediu-deschis) pe
    langa corp cu acesti pantofi bleumarin, piele normala la o nunta. astfel, as
    vrea ca brosele pt pantofi sa fie elegante si sa se potriveasca cu acest
    ‘out-fit’, poate chiar sa adauge putina culoare. m-am gandit la ceva pe ideea
    primelor 3 brose de la pagina
    https://uzinadepetice.wordpress.com/category/brose-facute-cu-sudoare/ ; prima
    brosa mi se pare cea mai eleganta

    cum se procedeaza? eu am nevoie de brose joi seara (aceasta saptamana). ne
    intalnim sa va arat pantofii si sa va platesc sau merg pe mana voastra si va
    platesc apoi?!
    daca este mai bine sa ne intalnim si este ok cu voi, se poate sa ne vedem maine
    la Romana (ar fi perfect pt mine si tin minte ca si pt voi parca), pe la 18.30?

    va rog frumos sa imi scrieti pe aceasta adresa de e-mail sau sa ma sunati –
    numarul meu de mobil este 0740066593 pt a stabili detalii.

    multumesc frumos si contez pe voi,
    alina


Lasă un răspuns

