Uzinadepetice's Blog

Just another WordPress.com weblog

Veni, vidi, vici, la MTR! Martie 8, 2010

Filed under: Uncategorized — MOli @ 12:29 am

Loli, Moli, ghioceii (!?), masutele, martisoarele, look-ul sexy…am luat tot!!

Ciorapii de lana, termosul cu ceai, vinul fiert, umbrela…unde dracu’ ne-a fost capu’ ??

Pentru cine nu stie, Loli si Moli sunt doua ‘papusi’, una de polistiren, cealalta de sticla, intr-una am infipt ace, cealalta n-a avut nici un rost. Ghioceii erau de ornament, desi am fi putut foarte bine sa-i vindem. Masutele si martisoarele si-au avut rostul lor, dar look-ul sexy s-a dovedit a fi o pierdere de vreme. Ba mai mult, ne-am mai  si incurcat de el, fiindca afara a fost frig al dracu’ si a plouat.

Am suflat in maini si am facut incantatii zeului Ra, pe care-l stiu eu de la Rebus (zeul soarelui, la egipteni, din doua litere), dar zeul, ba chiar si supusii lui,  ‘s-au mictionat pe noi’, ca sa folosesc un eufemism. Si imi asum si reflexivul care nu are ce cauta acolo, stiu!

Din doua maistre mandre s-a ales prafu’ si tot ce-am putut face a fost sa ne inecam amaru’ in vin. Fiert.

Oricum, lasand la o parte sedintele gratuite de criogenie, la targ a fost bestial! Tara ne-a vrut si noi pe ea, asa ca am aprins furnalele si uzina a lucrat la foc continuu. Am peticit ziua, am peticit noaptea, am peticit la ivirea zorilor. De buna-voie si nesilite de nimeni. Nu putem sa spunem decat ca asteptam urmatorul targ. Vara.

Mai jos, poze. Blogul este, inca, varza, dar, daca la impresia artistica mai avem de lucrat, meritul tehnic este incontestabil. Luati de priviti!

Pregatiri…

Lasati copiii sa vina la noi…

Rara Avis

O bufnita nu vine niciodata singura

Ce naste din pisica…

…soareci mananca

Toracice, craniene, de viteze, ale Pandorei… Cutii.

Cam asta-i…

Din episodul urmator: poze noi, preturi, date de contact. Sau altceva.

MOli

 

3 Responses to “Veni, vidi, vici, la MTR!”

  1. Ralu Draga, ma bucur foarte mult si sunt extrem de mandra de realizarea ta:) Felicitari muuulte:) Sa stii ca acum m-am intors din tara dar nu am avut vreme deloc sa ne intalnim, am alergat intre rude si doctor si asta mi-a ocupat cele 5 zile…Mi-e tare dor de tine🙂 acum sunt obosita ca abia am venit de la aeroport dar maine te adaug la mine in blogroll. Pupici, D

  2. femmeletale Says:

    ce frumoase sunt…


Lasă un răspuns

